be kind to me

تو منو دوس نداری

اینو تو چشمات می خونم

نمی خواد حاشا کنی

دروغگو دشمن خداست!

(فریدون فرخزاد)

..........

چه حال خوبی دارند این آهنگهای مهربان کوچه بازاری

نظرات 11 + ارسال نظر
لو دیریـا 1389/05/28 ساعت 18:18

همه ستاره ها رو اگه خورشید بکنن
آسمون باز پیش چشمای تو تاریک و سیاه ست

kiyOOsk 1389/05/29 ساعت 03:10 http://kiyoosk.blogsky.com

من رفتم !


در


kiyOOsk

http://kiyOOsk.blogsky.com

چقدر دشمن داری خدا...
دوستات هم که ماییم، یه مشت علیل ناقص العقل!
علی حاتمی-سوته دلان

توپ

رو حوضی هم گوش بده... شاید به سلیقه ات خورد!

تراموا 1389/05/30 ساعت 00:26

منم دو تا آلبومش رو دارم، خیلی حال میده!

وحید 1389/05/30 ساعت 02:30

اَزون پستاست که تو مخ آدم میمونه ها،اون هم تو لوب پیشانی

منا 1389/05/30 ساعت 12:37

سلام
من تو رو دوست دارم .
می دونی از کی؟
از یه روز که حال خوبی نداشتم اتفاقی اومدم تو وب لاگت کلی حال کردم . نوشته بودی: وب لاگی که بابا مامان آدم سر بزنن که دیگه وب لاگ نمیشه ....

چه حالم گرفته بود اون روزا
چه الان حالم خوب شد!

گم شده ی دنیا 1389/05/30 ساعت 18:49

سلام . خوبی ؟ همون پسر شیرازیه هستم که قرار بود خاطره پارک دولتو برات بتعریفم
برات میل کردم فکر کنم زیاد مشتاق نبودی . حالا ......


عادت ماست که در خلوت دلهای پریشان
بشکنیم بغض سکوت و باز طلب عشق ز هر بیگانه کنیم

سرم خیلی شلوغ بود
در اون حد که وقت نکردم یکسره ایمیلتو بخونم
تیکه تیکه خوندمش
حوصله کن یه کم سرم خلوت شه
جوابتو میدم

دفتر چشم نه به ایینه نیاز دارد نه به نگاه چون از حرکت در هنگام خواب هم می شد فهمید عشق

سلام وبلاگ خوبی داری
اگه خواستی با هم لینک کنیم
بهم سر بزن
اگه سر نزنی ایشااله.......... بشی

اسپم نکن بد میبینی
این دفعه تائید کردم که حساب کار بیاد دستت

خونتون چی شد؟؟

درستش کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد